Kunagi varem pole stend, mis asub 14. hallis ja hõlmab 1750 ruutmeetrit näitusepinda, olnud nii tohutu. Esimest korda tuuakse avalikkuse ette ka viieukseline Astra ja Astra Sports Tourer oma uuendatud ja värskete disainielementidega. Lisaks neile toimub ka keskmise suurusega bensiinimootorite uue põlvkonna maailmadebüüt.

Autonäitusele oodatakse enam kui miljonit külastajat. Neile on varuks veel kaks esmaesitlust Vene turul: Astra OPC oma 206 kW/280 hj mootoriga ning Mokka, millega Opel siseneb esimese saksa toojana väikeste linnamaasturite (SUV-B) klassi.

Astra sedaan kui kasvustrateegia oluline osa

"Sportliku ja elegantse disainiga Astra sedaan lisab neljaukseliste kompaktautode klassi uusi elemente," ütleb Opeli müügi, turunduse ja järelteeninduse asepresident Alfred E. Rieck.

"Pakume kõrgetasemelist tehnoloogiat ja silmapaistvat kvaliteeti, nagu kõigi meie Astra mudelite puhul. Uus Astra sedaan on oluline osa meie tootevaliku laiendamisel ja täidab võtmerolli meie kasvustrateegias. See on stiilne ja märksa taskukohasem alternatiiv paljudele neljaukselistele keskmise suurusega sedaanidele, seetõttu näeme märkimisväärset kasvupotentsiaali mitte ainult Venemaal, vaid ka paljudes teistes Euroopa riikides."

Sedaan on oluline täiendus Astra perekonnale, mis on nüüd senisest veel mitmekesisem ning pakub uusi jõuallikaid ja juhiabisüsteeme koos värske ja sportliku disainiga.

Elegantse väljanägemisega, Astrale iseloomulike omaduste ja laia valiku kõrgtehnoloogiliste süsteemidega – mõned on kompaktklassis ainulaadsed, teised konkurentidel harva kasutusel – Opeli uus neljaukseline kompaktklassi sedaan (pikkus/laius/kõrgus: 4658/1814/1476 mm) on suunatud kõrgete nõudmistega kliendile. Teljevahe 2685 mm lubab avarat siseruumi. Väljaulatuva pakiruumi maht on 460 liitrit ehk 90 liitrit rohkem kui viieukselisel mudelil. Suhtes 60/40 poolitatud tagaistmete allaklappimine võimaldab tõsta pakiruumi mahtu maksimaalse 1010 liitrini.

Jõuallikate väljavahetamist alustatakse suure pöördemomendiga 1,6-liitrisest turbolaaduriga bensiinimootorist

Opel on teatanud oma mootorivaliku põhjalikust uuendamisest ja selle plaani esimene etapp on nüüd algamas. Ettevalmistamisel on kolm täiesti uut mootoriperekonda. Esimesena neist tuuakse välja neljasilindriline turbolaaduriga bensiinimootor töömahuga 1598 cm3 koos keskse otsepritse ja start-stopp-süsteemiga. Selle esmaesitlus toimub Moskvas.

Uus SIDI (sädesüütega otsesissepritse) ECOTEC-mootor lubab eriti suurt maksimaalset pöördemomenti – kuni 300 Nm. Tootmise algus on kavandatud aasta lõppu, üheks suuremaks turuks peetakse Venemaad.

Venemaa on Astrale suuruselt kolmas turg, suur nõudlus kompaktklassi sedaanide järele

Venemaa on Opelile väga oluline. Praegu on see Saksamaa järel suuruselt teine autoturg Euroopas. Möödunud aastal müüdi seal umbes 70 000 Opeli autot. Tänavu jaanuarist juulini kasvas Opeli läbimüük 29 protsenti – üle kahe korra rohkem kui turg tervikuna. Ennustuste kohaselt peaks Venemaa 2014. aastal muutuma Euroopa peamiseks turuks kuni 3,4 miljoni müüdud sõidukiga. Sealne suur kasvupotentisaal on seletatav autostumise madala tasemega. Näiteks on Venemaal 1000 elaniku kohta poole vähem sõidukeid kui Saksamaal. Rohkem kui pool kõigist Venemaal liiklevatest autodest on üle kümne aasta vanad. Sellel kiiresti kasvaval turul on neljaukseliste sedaanide ja maasturite järele suur nõudlus. Enam kui 60% Euroopas müüdud kõigi klasside sedaanidest müüakse Venemaal. Eelmisel aastal otsustas 51% sealsetest kompaktklassi sõiduki ostjatest sedaanversiooni kasuks. Kuna Venemaa on Astrale suuruselt kolmas turg Euroopas Saksamaa ja Suurbritannia järel, oli Moskva autonäitus Opeli jaoks loomulik valik kui koht, kus tähistada uue Astra mudeliperekonna uhiuue sedaani, samuti viieukselise luukpära ja Sports Toureri variantide maailma-esmaesitlust.

Astra on selgelt edukaim Opeli mudel Venemaal. Ainuüksi 2012. aasta esimeses pooles suutis ta suurendada oma turuosa kompaktklassis 4,4 protsendilt 6 protsendile.