Opel oli sunnitud Corsat kohendama
Punto platvorm on tõeline külavelo – sellel ratsutavad kõiksugused tegelased nagu sportlik puuk Alfa Romeo Mito, kompaktne kaubik Peugeot Bipper, ka Citroëni ja Abarthi mudelid jne. Corsa on Opelile pea sama tähtis mudel kui Astra, moodustades samuti pea kolmandiku kogumüügist.
Corsa pole enam ammugi mingi kitsas korsett, iseäranis praktiline ja nutikas on see viimase põlvkonna mudel. Sel on olemas kõik Insigniaga tulnud uusopellikud vidinad ja vigurid, koguni FlexFix ehk jalgrataste kinnitamiseks mõeldud autopärast väljuv konstruktorisahtel jne.
Ka kõige parema tahtmise juures pole võimalik väliselt siiski mingisuguseid muutuseid märgata. Neid lihtsalt polegi. Kõik, mida kohendati, jääb tolle plekkkleidi alla. 1.0- kuni 1.6-liitrised mootorid on edaspidi killuke võimsamad, kübe säästlikumad ning kriipsuke madalama saastemääraga. Sõidu mõnusama kulgemise nimel käidi üle ka vedrustus. Roolitunnetust tuunisid Opeli sportautoosakonna OPC spetsialistid.
Mida kujutab endast täiesti teisest maailmast lähetatud saadikuna mõjuv uus Opel Astra, vaata järele videotestist!
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!