Uue Insignia LPG ecoFLEX variant on 103 kW/140 hj väljundiga, vajab 100 km peale ainult 7,6 liitrit kütust (124 g/km CO2 heitmeid) ja selle hinnad algavad 28,150 eurost (neljaukselise sedaani hinnasoovitus Saksamaal koos käibemaksuga). Neljaukselise LPG variandi jaoks on kütuse hankimine peaaegu 40% odavam kui 1,4 l turbolaaduriga bensiinimootoriga sedaanile (5,7 l/100 km), (arvestades, et kõrge oktaanarvuga bensiini keskmine hind on € 1,53 ja LPG hind € 0,70.)

Opeli insenerid tugevdasid LPG variandil mootori klappe ja klapipesa vahetükke ja optimeerisid mootori juhtseadet. Kõigil LPG-ga keremudelitel on 6-käiguline manuaalkäigukast. LPG paaki mahub 42 liitrit kütust ja see on täielikult integreeritud varuratta korpusega, mis tagab, et kogu Insignia pagasiruum on täies ulatuses kasutatav. See aitab säilitada Insigniale iseloomulikku paindlikku lahendust. Insignia sõidab ühe paagitäie kütusega maksimaalselt kuni 500 km; kui lisaks kasutatakse bensiinipaaki, siis isegi 1700 km (kehtib sedaani/luukpära kohta).

LPG kütusepaagi kork on bensiinipaagi korgi kõrval. Opel pakub oma klientidele ligipääsu kütuse otsikute adapteritele, et võimaldada muretut tankimist kogu Euroopas.

Juht saab lihtsalt valida LPG ja bensiini režiimi vahel, kasutades armatuurlaual olevat lülitit. Kui auto töötab LPG režiimis, on LED-ekraan valgustatud; kui auto on bensiini-režiimil, on tuli välja lülitatud. Kütusepaagi mõõtur on eriti kasutajasõbralik: nii LPG kui bensiinivarusid kuvatakse sama mõõturi näidikuga.

LPG paigaldus otse tehases: ruumikas, turvaline ja garantiiga

Seni on klientidel olnud võimalik valida mitme erineva LPG-ga töötava mudeli vahel. Nende hulka kuuluvad Corsa (3- ja 5-ukseline), Meriva ja Astra (5-ukseline ja Sports Tourer). Opel LPG portfelli täiendatakse kolme Insignia keremudeliga. LPG süsteemi otse tehases paigaldamisel on hilisemate moderniseerimise lahenduste ees mitmeid eeliseid. Nende mudelite väljatöötamisel oli esmatähtsaks ohutus. Näiteks sisaldab Opeli ohutuse kontrollnimekiri konkreetseid avariikatseid bensiinipaagi ja teiste kokkupõrkekindlates kohtades asetsevate ja täielikult sõiduki ohutusstruktuuriga integreeritud komponentide kohta.

Insignia bensiinipaak on täielikult integreeritud varuratta korpusesse (LPG). See tagab avara ja takistusteta pagasiruumi. Lülitid ja näidikud on hästi armatuurlauaga kokku integreeritud. Kokkuvõttes võib öelda, et kliendid võivad olla kindlad, et nende LPG sõiduk on otse tehases varustatud tipptasemel tehnoloogiaga – Opel kaubamärk täidab klientide kvaliteediootused.

Lisaks kõigele eelnevale pakume vastupidavust, tootja garantiid ja maksimaalset ohutust. Nagu kõik teisedki Opel LPG mudelid, on ka Insignia LPG kokku pandud Opel Special Vehicles GmbH (OSV) poolt, s.o. Rüsselsheimis asuv Opel tütarettevõte, kus on spetsialiseerutud erisõidukite seeriatele ja modifikatsioonidele.

LPG: keskkonnasõbralik, kulutulus ja kõigile kättesaadav

LPG vedu kogub populaarsust nii Saksamaal kui ka üle Euroopa. See pole sugugi üllatav, sest tanklates maksab LPG umbes poole bensiini hinnast. Saksamaa ametiasutused annavad LPG kütusele fikseeritud maksusoodustust kuni aastani 2018. Aga eelised ei piirdu ainult autoomaniku majandusliku kasuga, LPG sõidukitega kaasnevad ka keskkonnakasud, kuna sõidukid tekitavad kuni 15% vähem süsinikoksiidi kui tavalise jõuülekandega autod. Saksamaal on LPG kütus saadaval umbes 6500 või 45% kõigist bensiinijaamadest. Kogu Euroopas on neid bensiinijaamu rohkem kui 35 000.