Avalikustati ka kohalikud hinnad, mis on Exclusive varustuses ja 140 hj 1,8 Ecotec mootoriga autol 15.935 naela ning kaheliitrisel diislil tuhat ühikut enam. Kokku on viis varustusastet: S, Exclusiv, SE, Elite ja SRi.

Exclusive varustus tähendab ESPd, automaatseid AFL esilaternaid, elektrilist juhiistet neljas suunas reguleeritava nimmetoega. Samuti püsikiirushoidikut, soojendusega esiklaasipuhastussüsteemi ja liiklusmärke ning teemärgistust tuvastavat kaamerat.
AFL tähendab adaptiivseid esitulesid, mis reguleerivad keerulistele algoritmidele tuginedes pidevalt valgusvihku vastavalt teekattele, kiirusele, kurvidele ja ümbrusele. Lisaks saab seda säätida käsitsi üheksasse asendisse: maanteed, maateed, linnatänavad, jalakäijate ala, rasked ilmastikutingimused, kiire kurviline tee, pikad kurvid, kõrge valgusvihk ja LED päevatuled.

1,8-liitrine Ecotec on saadaval nii 6-käigulise manuaali kui automaatkastiga. Uued 2-liitrised turbodiislid on arendavad 130 ja 160 hj. Lisaks pakutakse 220 hj 2-liitrist neljasilindrilist turbomootorit ja 2,8 V6 turbot, mis arendab 260 hj.

Viimasel on nelikvedu nimega Adaptive 4x4 juba standardis. Seda saab tellida ka kaheliitrise mootoriga autole. Adaptiivne nelikvedu evib tagumist piiratud libisemisega elektroonilist diferentsiaali ja kasutab infot kõikidelt elektroonilistelt abimeestelt, kiirenduselt, pidurdamiselt jne.
Libedas saab nii kanda kuni pool auto jõust parema pidamisega tagarattale. Samuti aitab auto tagaratastel näiteks kiire tagasireastumise juures paremini esirataste teekonda järgida ilma, et ESP peaks mõnda ratast pidurdama.

Tüütuks muutunud Vectra on nüüd saanud täiesti uue asnedaja, mis polegi niivõrd järglane kui täiesti uut Opeli disainikeelt tutvustav mudel. Iseloomulikemaks elemendiks on Insignial kahtlemata kena ja ainulaadne küljevolt, mille motiiv kordub interjööris uksekäepidemeina.
Lisaks sedaanile pakutakse luukpära. Opel on proovinud anda nii sedaanile kui luukpärale kupeeliku silueti. Mõlema kere tuuletakistusnäitaja on päris madal — 0,27.

Insigniale pakutakse ka vedrustuse reguleerimise võimalust nimega FlexRide. Valida saab kolme seade vahel: Standard, Sport ja Tour. Kõigis seadeis kohandab vedrustus end vastavalt vahetutele teeoludele.

Kuidas Insignia kosmilise produktina Londonisse otse taevast alla sadas, saab vaadata siit: