• Kõigi aegade võimsaim Astra -- 206 kW/280 hj.
• Kolmeukseline luukpära saab „sada kätte“ kuue sekundiga ja sõidab kuni 250 km/h.
• Auto baashind on meil 30 535 eurot (2017. aasta septembris).

2012. aastal polnud Astra OPC – teeme nii, et ma kasutan edaspidi suupärasemat tiitlit - mitte ainult tegusaim Astra, vaid üks võimsamaid valikuid ulakate esiveoliste luukpärade seas. Sellest peaks piisama proovisõidu põhjendamiseks ning lisaks pole see meie süü, et prooviauto satub siiakanti alles aastapäevad enne eeldatavat tootmise lõpetamist. Pealegi – kas teie jätaksite sõitmata kolmeukselise luukpäraga, mille spidomeetri skaala lõpeb arvuga 300?

Ega ma arvanudki, ja seepärast ei jätnud seda kasutamata ka mina. Seda enam, et oma olemuselt on see auto heas mõttes nn vana kooli sõiduk, milliseid tuleb tänapäeval tikutulega taga otsida ning mida pakutakse pealekauba nägusas ja originaalse ilmega pakendis.

Lisaks võib see olla viimane omasugune OPC mudelite seas, sest vaevalt et Peugeot soovib edaspidi mõne õnnestunud Opeli kuumpäraga enese kuumpärade turgu ära rikkuda ning isegi kui järgmine põlvkond ka sünnib, on ilmselt sellelgi ökonomistide survel täiselektriline roolivõimendus, mis mõnesajagrammise kütusesäästu ja kulude kokkuhoiu kõrvalsaadusena igasuguse tagasiside ära nullib. Tegemist on peoga katku ajal ning Astra OPC veidi tahumatu loomus on meelelahutuse vaatevinklist päris seksikas.
Loe edasi siit