21-aastane hukkunu jäi New Yorgi 148. tänaval kinni kahe Lexus IS300 vahele. Mees jäi ülakehapidi kahe auto vahele, kuna oli parajasti teist autot täpsemalt uurimas, plaanides selle ostu. Pealtnägijad üritasid küll autot kannatanust eemale lükata ning hetkeks seda ka suudeti, kuid masin hakkas taas veerema ning sõitis veel korra mehele otsa.

Segaste asjaoludega juhtum on õhku visanud mitu küsimust. Esiteks ei ole 2002. aasta Lexus IS300-l, mis mehele otsa sõitis, originaalvarustuses eemalt käivitamise võimalust olemas, ütles kohalik Toyota esindaja, kelle haldusalasse ka Lexust puudutavad küsimused kuuluvad.

Samas, kui tegemist on hiljem paigaldatud süsteemiga, ei tohiks eemalt käivitamine siiski toimuda juhul, kui sõiduki käigukast pole pandud parkimisasendisse. Seega ei saanud auto liikuma hakkamise põhjuseks olla tõenäoliselt see, et käigukast oleks olnud vales asendis ning missugust rolli liikuma hakkamisel mängis käivitamine, jääb ebaselgeks.

Kohalikud väljaanded viitavad, et masin käivitati eemalt kogemata, seega on võimalik, et sõiduki omanik saab sellele vaatamata süüdistuse kuritegelikus hooletuses. Hetkel kedagi aga vahistatud ei ole, kuid ametivõimud on õnnetuse põhjustanud auto omaniku kindlaks teinud ja uurimine jätkub, et mõista, miks täpselt auto liikuma hakkas.

Kaugkäivitusega autode puhul on toonitatud seda, et juht ei peaks autot sisse lülitama juhul, kui ta ei ole täielikult teadlik auto ümber valitsevatest oludest. Vastasel juhul võivad sellised autod ümbruses olevatele esemetele ja inimestele ohtlikuks osutuda. Nii mõneski USA osariigis ja riigis on auto puldist käivitamine seejuures isegi seadusevastane.