Paljud on uurinud, et hea küll, saame 507 elektrilist Mitsubishit, ent miks antakse need just sotsiaaltöötajaile, kelle töötanner on ju enamasti maapiirkondades? Pidades silmas, et see konkreetne mudel (i-MiEV) ning tänased elektriautod üleüldse on loodud pigem suurlinnadesse ning pigem soojema kliimaga kohtadesse. Samuti on põnev teada, milliste põhimõtete jägi rajab riik lubatud 250 kiirlaadimisjaama ning kas tuhatkond elektriautot mõjuvad ka reaalselt Eesti üldisele saastatusele märkimisväärselt.

Küsimusi on palju ning nende esitamiseks on õige nädal just alanu, kuna 2. juunil ootame ju Tallinnast Monacosse suunduva furoorika elektriautode ralli starti.

Kirjuta oma küsimus kommentaariumisse. Küsimusi ootame 31. mai ehk teisipäeva kella 12:00'ni.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!