Renault Alaskan tuleb osa saama suurte pikapite turusegmendist, mille osakaal tarbesõidukite seas on rohkem kui kolmandiku. Nelikveoliste autode ostubuum kogu maailmas on pannud insenere mõtlema pikapite leviala laiendamisele “maasektorist” “seiklussegmenti”.

Kõigepealt ameeriklased, tasapisi kõik teised on andnud oma kastikatele juurde sõidumugavust ning lisanud juhiabisüsteeme, mis teevad algselt lihtsaks tööloomaks mõeldud autodest ahvatleva ostuvaliku neile, kes muidu ostaksid ehk krossoveri, on aga ühetaolisusest väsimas. Tänapäevane pikap on loodud ostja soovidele igati vastama: suur kandevõime, maastikusuutlikkus ning sõiduautolik mugavus võimaldavad sõidukit kasutada igapäevaselt.

NISSAN NAVARA POOLVEND

Renault Alaskan on äratuntavalt “uus” Renault. Jõuline ja samal ajal pehme välisjoon, mida oleme tänaseks näinud nii Espace’i, Talismani kui ka uue Megani juures, annab esimesena märku, et pakkuda on rohkem kui 1.1-tonnine kandevõime ja kuni 3.5-tonnine haagise vedamise jõud. Interjöör sarnaneb Kadjaris ja Navara tippmudelites nähtule, sõitjateruum on hästi viimistletud ja ruumikas.
Loe edasi siit