Nokia rehvide müügiketist saab Vianor
Nimi on tuletatud ladina keelest ja märgib põhjapoolset teed. Nime abil tahetakse näidata rehvi põhiolemust põhjamaiste olude tundjana, teatas ETAle Nokian Renkaat OY direktor Juhani Kyrklud.
Aastas müüakse ketis üle miljoni sõiduauto- ja kaubikurehvi. Põhjamaade suurima rehvide müügiketina saab Vianor organisatsioonilise eelise eelkõige ostude, turunduse ja juhtimise valdkonnas.
"Rehvide müügiketi suurus on kasulik ka tarbijale, sest tänu mahukatele ostudele saavutatakse hinnaeelis ja ulatuslik tootevalik. Lai müügivõrk omakorda tagab selle, et sobivad teeninduspunktid asuvad lähedal," kinnitas Vianori direktor Juhani Kyrklund.
Vianori ketti kuulub kokku 150 müügipunkti Soomes, Rootsis, Norras, Eestis ja Lätis. 1999. aastal oli müügiketi käive 100,6 miljonit eurot. Ketis töötas 1078 inimest. Vianori 2000. aasta eesmärk on jõuda käibeni 200 miljonit eurot.