Nissan esitles 15. juulil esmakordselt Euroopas oma uut logo ning “uue ajastu” signatuurmudelit Ariya. Hele ja kerge joonega logo väljendab väärtusi, mida Jaapani autotootja esindab: praktilisus käsikäes uue tehnoloogia ja elektrifitseerimisega. Ariya omakorda on esimene uut ajastut tähistav mudel.

Uus logo, uus laul, mida mõistavad kõik
Kupee-krossover Ariya (hääldub “aaria” ja valiti sõna üldtuntuse ja meeldejäävuse pärast) on esimene e-auto, mille ninal elegantne Nissani uus logo ilutseb.

Marco Fioravanti, Nissani Euroopa tootmisüksuse viitsepresident viskas küsimuse peale, miks just selline nimi, nalja:

“No nagu aru saate, olen ma Itaaliast, ja muidugi olen ma Ariya nimevalikuga ülimalt rahul. Ent see ei ole ainult muusika minu ja ooperisõprade kõrvadele, “ariya” tähistab ka kõrgkultuuri, nooblit stiili ning teadlikke valikuid – kõike seda Nissani uus signatuurmudel ka pakub. Ariya on ainulaadne, kordumatu ja ülimalt omanäoline auto. Ning selle nimi kõlab üle maailma ühtmoodi kaunilt ning jääb kõigile meelde.”