Välimuselt on uus Z kompott eelmiste Z-autode elementidest. Nissan töötas läbi iga eelmise põlvkonna mudelid ning sorteeris välja elemendid, mis neist nii edukad masinad tegid. Uue Z-i esituled on kummardus vaid Jaapani turu jaoks toodetud 240ZG-le, tagatuled viitavad 300ZX-ile, tilgakujuline pika ninaga külgprofiil on aga omane olnud pea kõigile eelkäijatele.

Tagaluugilt leiab Fairlady Z märgi, mis viitab mudelinimele, mida on kasutatud Jaapani ja USA turul. Ka prototüübi kollane värv on kummardus esiisadele, peamiselt 240Z-ile. Samas on lisatud ka moodsaid detaile nagu kandiline iluvõre esipampris ning süsinikkiust küljekarbid.

Minimalistlik sõitjateruum

Sõitjateruumi disainis oli võidusõitjatel palju kaasa rääkida – nende tagasiside põhjal pandi kokku pakett, mis seab esikohale juhikesksuse ja sõidumõnu.

Moodsatest nutividinatest leiab siin vaid 12,3-tollise ekraaniga multimeediasüsteemi, kõik muu paistab olevat vägagi askeetlik.

Armatuurlaualt leiab kolm analoogkella – üks neist on kindlasti turborõhk, teiste osas pole piltidelt piisavalt hästi näha. Autofriik eelistaks tõenäoliselt näha õlirõhku ja lairibalambdalt võetud segunäitu, kuid see on väga ebatõenäoline – pigem on tegu päris kella ja heal juhul näiteks õlitemperatuuri näidikuga.

Mootori täpsete näitajate osas info puudub, kuid tegu peaks olema näiteks Infiniti Q60 pardalt leitava VR30DDTT-ga, mis on 3-liitrine kahe turboga V6, millel võhma vähemalt 400 hobuse jagu.

Euroopa jääb ilma

Paraku võivad autoentusiastid ja sõidupuristid tänada euronõudeid ja eurooplaste vähest huvi – vaikselt kokku kuivav sportautode turg ei sisendanud Nissanile piisavalt lootust, et investeerida Euroopa nõuetele vastava Z-i loomisesse.

Kõik kooris – aitäh! Ja küll huvilised leiavad võimaluse mõned ka siia tuua. Prototüübi valmidust vaadates võib müügi algus aastal 2021 tunduda täiesti reaalne.