Nissan Nordic Europe turundusjuht Henri Daumi sõnul on Qashqai+2 suunatud klientidele, kes otsivad traditsioonilisele mahtuniversaalile iseloomulikku ruumikust, mugavust ja funktsionaalsust, kuid soovivad seejuures atraktiivsemat disaini.

„Usun, et seitsmekohaliselt Qashqaist saab sama suur müügihitt kui oli eelnev mudel,” lausus Daum ja kinnitas Qashqai+2 lansseerimine toimub Baltikumis juba käesoleva aasta oktoobris.

Stiilimuudatustena võib esile tuua veel varasemast suuremaid küljeaknaid sõiduki tagaosas, mis loovad kolmanda istmerea reisijatele valge ja avara õhkkonna. Seitsmeistmeline versioon erineb viieistmelisest ka uue, sügavama aknaga tagaluugi, uue kujundusega tagumise põrkeraua ning iseloomuliku uue saleda iluvõre poolest sõiduki esiosas.

Qashqai+2 standardvarustusse kuulub suur katuseaken, mis loob sõidukis avara keskkonna. Qashqai+2 varustuses on veel mitmeid elektroonilisi juhtsüsteeme nagu näiteks kurvides pidurdusjõudu reguleeriv seade CBC ja alajuhitavuse kontrollsüsteem EUC, mis väldib ülemäärase alajuhitavuse teket.

Qashqai+2 jõuallikate valikusse kuulub:

1.6 bensiinimootor (115 hj/84 kW) — manuaalkast
2.0 bensiinimootor (140 hj/103 kW) — manuaal- ja CVT käigukast (4 WD mudelil)
1.5 dCi diiselmootor (106 hj/78kW) — manuaalkast
2.0 dCi diiselmootor (150hj/110kW) — manuaal- ja automaatkast (Saadaval 4 WD)