Nürburgringi peetakse maailma kõige keerulisemaks ringrajaks, mis on ohtlik nii juhile kui autole ning seetõttu ongi tarvis, et sealne kiirreageerija ka tõepoolest kiiresti reageeriks. Suure, matsaka ja aeglase päästeauto eel stardibki nüüd kriitilisse punkti spetsiaalne Nissan GT-R, mis on üks väledamaid sõidukeid sel rajal, näidates ringiaega kusagil seitsme ja poole minuti kandis.

Tagaiste on GT-R'il niikuinii kitsas ja kasutamiskõlbmatu ning päästeboliidiks ehitatult on see tulekustutusvahuga täidetud paagi jaoks ruumi tegemise tarvis ka masinast välja heidetud. Pakiruumis leidub voolik ja muid tuletõrjevahendeid.

Et päästeauto ka ise võimalikult turvaline oleks, on sinna sisse ehitatud turvapuur ning kaks süsinikplastist Recaro sportistet. Nüüd hakka või tõesti ise tuletõrjujaks!