Kanadas tegutsev uurimisgrupp soovib ühes tehases hakata juurutama nanotehnoloogilist meetodit, mille abil eraldatakse puidust tselluloos, et seda siis omakorda uues, kerges ja vastupidavas komposiitmaterjalis kasutada. Sellisest asjast peaksid olema huvitatud juba sellised hiiud nagu Boeing ja Airbus.

Idee ja rakenduse taga oleva Kanada metsatööstust toetava MTÜ FP Innovations juht Jim Dangerfield sõnas Seattle Times'ile, et nanotehnoloogiliselt on puidust võimalik eraldada tselluloositükke mõõdus 20x20 nanomeetrit. Ning tehas suudab selliseid asju päevas toota terve tonni.

Komposiitmaterjalide kasutamise osas on hetkel juhtival positsioonil Boeing, mis on juba ka ametlikult väljendanud huvi selle puidupõhise materjali vastu. Kuidagi on ju tarvis need suured õhumammutid kergemaks saada. Tselluloos on Maa kõige levinum orgaaniline ühend.

Kunagi tehti ka Tallinnas Lutherma vabrikus lennukitel kasutatavaid vineerpaneele. Videos on aga näha ajalooline materjal Austraalias 1944. a. II Maailmasõja tarbeks ehitatavatest De Havilland DH-98 Mosquitodest.