Naiste proovisõit: Opel Insignia Country Tourer – uus tegija nelikveoliste turul

 (73)
Naiste proovisõit: Opel Insignia Country Tourer – uus tegija nelikveoliste turul
Foto: whatcar.ee

Võib üsna kindlalt väita, et Opel on võtnud sihiks teha konkurentide elu kvaliteedi, varustustaseme ja mõistlike hindadega kibedaks.

Subaru Legacy/Outback, Audi 4 Allroad, Volvo XC70, VW Passat Alltrack on sellele masinale konkurendid – mõneski aspektis alla jäävad konkurendid, kirjutab WHATCAR?

Rikkalik varustustase ja toimekas nelivedu

Kui eestlased saaksid üle eelarvamustest Opeli osas, siis võiks kõige enam kõikuda maa Outbacki rataste all, sest talvistes ja rasketes teeoludes tuleb neliveoline Country Tourer samaväärselt toime.

Kõrvale pakub see suurepärase, detailideni läbimõeldud disaini, luksusliku varustuse, kaasaegse navigeerimise ning sõidumugavuse.

Sellele ei ole – ühe naisterahva arvamuse kohaselt – Outback tänaseni piisavalt tähelepanu pööranud. Tõsi, kliirensiga Opelil nii hästi ei ole, mitteametlikel andmetel on Country Tourer vaid 16,5 cm, Outbacki 20 vastu, aga pole kumbki nimetatutest see masin, millega iga hinna eest offroadi sõita.

Ventileeritavad ja pikendatava padjaga ning magamisasendisse langetatavad eesistmed, elektrooniline kahepoolne nimmetugi, rajalt kaldumise hoiatus, ergonoomiline rool, digitaalsed näidikud on vaid mõned näited pikast loetelust Opeli püüdlustes muuta juhi töökoht mugavamaks.

Seotud lood:

Country Toureri nelivedu on sama mis näiteks VW Golf 4Motionil – Haldex-siduri ja elektroonilise diferentsiaaliga süsteem, mis pidevalt teeoludega kohandub ning pöördemomenti sujuvalt sildade ja tagarataste vahel jagab.

Kõhklejatele, kes väidavad, et elektrooniline nelivedu on jama, kinnitan, et Country Tourer tuli vaevata läbi nii mudast, lumelobjakast kui roopasse sõidetud metsateest.

Foto: whatcar.ee

Elektoonilised lapsused

Kiidulaulu kõrvale tuleb kidulaul: süsteem New IntelliLink, mida lisavarustusena umbes tuhande euro eest tellida saab, muudab keskkonsooli küll mugavalt digitaalseks bling-bling mõttekeskuseks, aga selle juhtimise samapalju segasemaks.

Põhimõtteliselt saab kümnete funktsioonide vahel navigeerida nii nuppude, puutetundliku ekraani kui juhiistme kõrval oleva plastikpadjaga.

See viimane variant on vähemalt naisterahva jaoks täiesti üleliigne, sest sinna paneb juht ridiküli, kindad või siis toetab käigukangist vaba käe.
Loe edasi WhatCar?-ist

Foto: whatcar.ee