Nissan lõi aga eelmise Qashqai näol esimesena auto, mida omades sai paista välja naabrist parem või vähemalt sama hea. Nimelt oli Jaapani autotootja esimene, kes hakkas müüma maasturikujulist autot esiveolisena, teisisõnu sai sellest hetkest maasturisarnast autot osta sisuliselt keskklassi luukpära hinnaga.

Loomulikult ei takistanud miski Qashqai omanikke oma "džiibi" külge erinevaid torusid ja raudu riputamast või suuri prožektoreid auto ette kruvimast. Seda, et autol pole nelja vedavat ratast või võimekat mootorit, väljapoole ju ei paistnud. Nissani ärimudel töötas väga hästi. Praeguseks on väga paljusid linnamaastureid võimalik saada esiveolisena ning seega üsna odavalt.

Uus Qashqai on seevastu ilus. Saanud oma silmapaistva välimuse eest juba paljudelt spetsialistidelt kiita just auto ilusa välimuse kiitmisest alustavad oma saadet ka Glen ja Kaspar. Vaata juba täpsemalt, saad teada miks nad stardipaigaks just veidi tavatu, lasteaia hoovi, valisid?