Kas tundub, et "tuuningujuppide" poes on äkki natuke näpuvahelt ära läinud? Tegelikult mitte, kuna tegu on siiski hetkel maailma kõige kiirema esiveolisega Nürburgringil. Ja oleme ausad - ega ka 270 km/h tippkiirus ei jäta just väga palju tingimisruumi.

Motorsi Proovisõit - Civic Type R

Muljetavaldav taga- ja külgvaade, koos nelja jämeda toru, difuusori, "lõpuste" ja tavapäratult suure tagatiivaga.

Motorsi Proovisõit - Civic Type R

Type R on saanud mõnusa sportlikuma rooliratta, käputäie punaseid iludetaile ja väga ägedad sportistmed. Aga arvestama peab sellega, et nendesse seemisnahaga viimistletud istmetesse mahtumiseks peab ka sõitja ise üsnagi heas vormis olema..

Motorsi Proovisõit - Civic Type R

Siin, alumiiniumist käigukangi ja keskkonsooli vahel on Type R kirja kandev metallplaat, kus on just selle konkreetse auto seerianumber kirjas.

Motorsi Proovisõit - Civic Type R

Proovisõiduauto tehnilised andmed (2.0 Type R GT Pack):

  • Mootor: 2,0-liitrine R4 turbo bensiinimootor (I-VTEC)
  • Võimsus: 228 kW
  • Pöördemoment: 400 Nm
  • Käigukast: 6-käiguline manuaalkast
  • Tippkiirus: 270 km/h
  • 0-100 km/h: 5,7 s
  • Kütusekulu (keskmine): 7,3 l/100km
  • Hind alates: € 34 500.-