Lennuki reklaambrošüürides lösutavad kahel tagaistmete real nooremad ja keskmised pereliikmed nagu kusagil Chrysler Grand Voyageri reklaampildil: naeratavad, tunnevad rõõmu, kuna kõik on nii mugav, panipaiku palju, atmosfäär kena jne. Mitmeid aastaid arenduses olnud lendav luksusauto sisaldab viite kohta täiskasvanuile ning kahte lasteistet kolmandas reas.

Cirruse idee on ikka olnud luua võimalikult kiire ja võimas, ent mugav ja lihtsalt juhitav eralennuk. SF 50 eest tuleb välja käia miljon dollarit, mida on ka juba 400 inimest ettemaksu korras teinud, et mugav äri- ja eraelulennuk kindlasti kätte saada.

Eest meenutab reaktiivlind delfiini, tagant jääb kindlasti meelde V-kujulise sabaga. Lennukiirus on sel pealt 550 km/h, -kaugus pea 2000 km ning -kõrgus üle 7500 meetri. Masinaga on lihtne sõita ka üksi, nii et see on juhile orienteeritud sõiduriist, mitte isikule, kes laseb end mõnel piloodil ringi sohverdada.

Tunne nagu sportlikus luksusautos

Turvavarustusse turvapatju lennukisse toppida pole mõtet. Lennuhirmu peaks maha võtma hoopis võimas langevari, mis väljub lennuki ninast ning suudab näiteks seiskunud mootoritega metall-linnu pehmelt maale toimetada.

Paraku jõuavade esimesed sellised taevasse alles 2011. a. ning ega Baltikumi kohale vist küll mitte kunagi, kui just mõni idamaa rikkur ülelendu ei soorita. Miljoni dollari eest saab siis nüüd kas Cirruse taevase luksusauto või näiteks Aston Martin One-77 jm superautode nimekirja tipus elutseva mänguasja. Cirrus on kahtlemata palju praktilisem kui üsna monofunktsionaalne ja edev supersportauto.

Vaata siit, kuidas Cirruse juhataja ettevõtte uue toote ümber ja sees ekskursiooni teeb.