Enamasti tavatsetakse mõelda oleviku kõrval ikka tuleviku peale, enda unistused ja ootused sinna poole suunata. Kaugesse tulevikku suunatud ideeautod on üldiselt ulmelised, ent nende loomisel on oma tugev praktiline ja nö. evolutsiooniline väärtus täiesti olemas. Sageli tulevad ju esile põnevad ideed, mida tulevastel dekaadidel tõepoolest rakendada saab.

Minevikust mõeldakse unistavalt nostalgia ja heldimusega. Sellise pilgu on 1960ndate aastate Chryslereile suunanud brasiillasest disainer Rafael Reston, et püüda ette kujutada, milline võinuks olla Dodge Viper aastal 1967, kui see mudel juba tol ajal tootmisesse oleks läinud.

Reston katsus endale tollased tehnoloogilised võimalused, materjalide valiku, konstruktsioonide eripärad ja Chryslerite 1960ndate kujustusvõtted võimalikult selgeks teha, ent ikkagi avaldub tema vana-Viperi variandis äratuntavat tänapäevast joont.

Autol on justkui viiteid omaaegsetele Corvette’idele, mis on kastetud tänapäevaste Dodge Viperite kastmesse. Eriti sarnaneb auto Corvette C2’le, ent see pole ju halb, kuna tegu oligi väga kena objektiga. Interjööris on kasutusel mahagon ja ohtralt kroomi, mida helgib ka auto kere väliskülgedel kõvasti.

Päris Vipereid käitav V10 on Restoni meelest 1960ndate kontekstis ebapraktiline toota. Selle asemel joonistas ta „vana“ Viperi massiivse kapoti alla hoopis tollase Dodge Challenger R/T jõuallika 440-Magnum, millest Viperi tarvis kindlasti lisahobuseid välja imeda tulnuks.

Vaevalt, et too 1967. a. Dodge Viper ka sellisena oleks tehtud, nagu Reston seda välja pakub. Pigem olnuks tegu mingi tugevalt Corvette’ile toetuva modifikatsiooniga. Kui need hullud ajad kunagi läbi saavad, siis võiks Dodge Viperi meeskond kaasaegse mudeli retrokerestamise peale ju mõelda küll.