Esikümnest poole moodustasid maasturid, neist kaks kastiautot. Peale ühe mikrobussi olid ülejäänud sedaanid, vahendab AOL Autos. Kastikas GMC Sierra ja Buick Lucerne on USAs mõlemad nii silmapaistmatud ja igavad sõidukid, et neis on keskmisest 60 % väiksem tõenäolisus mingitki trahvi saada. 2004. a. Oldsmobile Silhouette ja 2007. a. Buick Rainier jagavad 63 protsendiga 7.-8. kohta, kuna on mõlemad veelgi haruldasemad ning märkamatumad.

Kuuendal kohal platseerub 66 protsendiga Mazda6, viiendal 2005 Buick Park Avenue 68 %, neljandalt leiame taas kastiauto, sedakorda Chevy C1500 ja 72 protsendiga. Esikolmiku juhatab sisse Chevrolet Tahoe 79 %, teiseks jäi Chevrolet Suburban oma 84 protsendiga.

Kõige vähem trahve sai Ameerika Ühendriikides sel perioodil aga Jaguar XJ. Võimsa, 400 hj ülelaetud V8 mootoriga esinduslimusiini omanikel ja juhtidel oli 89 % väiksem oht mingi ebameeldiva karistuse objektiks saada. Ehk kuna neid roolivad sageli hoopis sohvrid?

Antud nimekiri tekkis uuringu tulemusena, kus katsuti selgitada välja sõidukeid, mis on kõige suuremad trahvimagnetid. Kõige karmima skoori suutsid välja rokkida Hummeri mudelid, mille järel sörkisid samuti muljetavaldava kviitungipatakaga kindalaekas kõikvõimalikud ülivõimsad Mercedesed nagu CLS63 AMG ning hulk kallimaid sportlikke elustiiliautosid. Eks viimased käivad ka meil tänavanurkades, invaliididele mõeldud parkimiskohtadel jm ülbelt trahve norimas.