Naised ja autod on teema, mis kütab kirgi ja toob online-meedias kõvasti klikke. Nii palju kui on uuringuid, mis väidavad, et naised roolis on kõigi maailma hädade põhjus, on ka uuringuid, mis tõdevad, et naised on sootuks paremad juhid kui mehed.

Või müüt, et naistele meeldivad väikesed ja punased. Või see, et naistele meeldivad mehed, kes sõidavad eriti suurte ja võimsate autodega. Või siis see, et kui naine on kalli auto roolis, on selle talle ostnud tema mees. Ja veel üks: mida suurem auto, seda väiksem naine. Jne.

Kõhutunne, eelarvamus ... pulli seesamunegi

Kas mehed ostavad ägedaid autosid sellepärast, et nad on mehed või sellepärast, et nad saavad seda endale lubada? Või äkki sellepärast, et auto abil oma staatust upitada?

Kas naised ostavad soodsaid, säästlikke ja praktilisi autosid seetõttu, et neile need üliväga meeldivad või sellepärast, et nende rahakott edevust ei võimalda? Khm, palgalõhe, khm?

Või nad tegelikult siiski sooviksid midagi muud, ja isegi saaksid, aga praktilised vajadused, kohustused perekonna ja laste ees suruvad oma otsuse peale? Nii palju küsimusi.

Naiste ja meeste autodeks sildistamine kipub enamasti tuginema kõhutundel ja eelarvamustel. Kuidas aga tegelikult on?

Kasutatud autode müügikeskkond iSeeCars.com viis läbi ulatusliku uuringu, milles võeti aluseks reaalsed müügitehingud ja klientide poolt tehtud päringud, mis nende kaudu ligemale 3 aasta jooksul sooritati.

Valimi moodustasid 54 miljonit automüügitehingut ja enam kui 500 000 klientidelt tulnud hinnapäringut. Igal ajahetkel on portaalis müügil umbes 4 miljonit uuemat ja vanemat sõidukit.

Analüüsi tulemusena selgitati välja 10 sõidukit, mille puhul enam kui 60 protsenti ostjatest olid naised. Ehk siis naisteautod.

Seda, mis on naiste jaoks oluline ning milline on naiste autode TOP 10, loe edasi Accelerista portaalist!