Eelnõude kohaselt oleks “mootorsõiduki elektroonikasüsteemi tungimine või selle võimaldamine, et tahtlikult hävitada, kahjustada, vähendada, muuta või saavutada autoriseerimata kontrolli sõiduki üle” edaspidi kuritegu, milles süüdimõistmisel võib oodata eluaegne vanglakaristus.

Kowall ütles: “Loodetavasti ei pea me seda kunagi kasutama. Seetõttu on karistused ka sellised, nagu nad on. Tõsiste vigastuste või isegi surma võimalus on väga suur.”

Probleem tõusis eriti teravalt päevakorda eelmisel suvel, kui häkkerid murdsid St. Louise maanteel sisse Jeep Cherokeesse. Kõnealune juhtum oli ajakirja Wired korraldatud, kuid see paljastas vead juhtmevabades süsteemides, mis peaksid autotootjate unistustes lõpuks võimaldama autodel teineteisega suhelda.

Lisaks avastas Nissan veebruaris, et selle Leafi elektriautodes kasutatavat NissanConnect EV rakendust saab eemalt kontrollida ning oli sunnitud rakenduse mõneks ajaks kinni panema.

Kowalli sõnul on mõned selliste asjadega tegelevatest inimestest päris nutikad, ja selle asemel, et oodata halbade asjade juhtumist, soovitakse olla proaktiivsed ja tehnoloogiaga kaasas käia.
Loe edasi siit