Lisaks iga riigi kirjeldusele sisaldab Michelini Leedu, Läti ja Eesti roheline teatmik palju praktilist infot hindade, majutuse, ühistranspordi kohta ning lisaks kaarte ja reisiplaane, mis peaksid hõlbustama kõige olulisemate turismiatraktsioonide külastamist.

See on esimene Michelini Roheline teatmik eesti keeles. Tähtis on seejuures see, et eriväljaannet ei müüda raamatupoodides vaid seda pakutakse ainult Michelini klienditeeninduses registreerunud klientidele.

Michelini Leedu, Läti ja Eesti Rohelise teatmiku eriväljaande saamiseks peavad autoomanikud ostma vahemikus 1. oktoober kuni 15. detsember 2012 4 Michelini sõiduautorehvi või 4x4 rehvi ja registreeruma Michelini klienditeeninduse programmis. Michelini Roheline teatmik saadetakse Michelini klienditeeninduses registreerimisel antud aadressile. Kampaaniaga liitumisel garanteeritakse igale liitujale 3 aastaks Michelini klienditeeninduse abiteenused.

Abiteenuste pakett kehtib 24/7 kõikides Euroopa Liidu riikides. Michelini abiteenuseid pakutakse järgnevatel juhtudel: kui autol läheb rehv katki, kui kütus saab otsa või tangitakse valet kütust, kui juhi autovõtmed on kadunud või jäänud lukustatud autosse. Seda kolmekordset abiteenuste paketti pakutakse igaühele, kes ostab 4 Michelini uut sõiduautorehvi või 4x4 rehvi ja aktiveerib oma Michelini klienditeeninduse kaardi.

Registreeruda saab ka internetis aadressil www.michelin.ee, kust leiate ka selle kampaaniapakkumise ja Michelini klienditeeninduse programmis osalemise tingimused.