Mercedez-Benz’i uus E-klass tööstuse ja kultuuri radadel: julge olla liider!

 (21)
Mercedez-Benz’i uus E-klass tööstuse ja kultuuri radadel: julge olla liider!
accelerista.com

Mercedes on läbi aastakümnete pikkuse tootearenduse pakkunud igaühele midagi. Nii luksuslikku kui sportlikku, nii maanteele kui linna, nii universaalset kui spetsiifilist.

Vahendab Accelerista

  • E-klass sobib mugavust ja esinduslikkust hindavale inimesele
  • Ilus, turvaline auto, inimese jaoks tehtud
  • Hind alates 43 716 €
  • Loo kirjutamise ajal 4 autot kohe saadaval, 8 saabumas.
  • Tellimisel ooteaeg 3 kuud

“E” ei tähenda kahjuks Eestit, kuigi võiks – arvestades meie idufirmade suhtarvu rahvastikus, peaks tekkiv kapital ju kunagi konverteeruma mõneks äriimpeeriumiks. Näiteks taastuvenergeetikas, vaadates suundumusi keskkonnas ja majanduses? Tegelikult oli klassitähis „E“ algselt lühend sõnast „Executive“; meie mõistes keskastme juht või elluviija. See, kes julgeb võtta vastutuse, ehk teisisõnu, olla liider.

Mercedes-Benz E-klassi ametlik ajalugu algab 1993. aastast. Pärast uudsete tehniliste lahenduste ja koostekvaliteedi esitisi tagasilööke W210 puhul, on E-klassil läinud tõusvas joones. Iga liider teab, et ebaõnnest tuleb õppida ja mittetöötavad lahendused asendada töötavatega. Olla vajadusel ka eestvedaja. Ainult nii suudetakse end tõestada ja kasvatada usaldust.

Seotud lood:

2016. aastal jõuti E-klassis mudelini W213. Tegu on viienda põlvkonnaga, kuigi kui alguspunkt panna aastasse 1935, saab uut E-d pidada juubelimaiguliseks, 10. generatsiooniks. Välismõõdud ei ole võrreldes eelmise mudeliga oluliselt suurenenud, mistõttu uksepiidale pole mõtet uusi W213 kasvumärke jutitada. Küll aga on neljarattaline saanud veelgi targemaks. Samuti on auto varustatud uue, eelmisest vaiksema diiselmootoriga. Multivoogsete leedtulede (Multibeam LED) puhul tekkis proovisõidul siiras küsimus: “Kuhu veel edasi?”.

Loe edasi siit