• Eelkäijast suurem, kuid kergem
• Noobel sõitjateruum
• Hind algab 32 148 eurost (C180)

Arvestades, et Saksa premium-autodel kipub mudelipõlvkonna eluiga olema suurusjärgus 7-8 aastat, ei ole uut C-klassi ilmselt oodata enne 2021.a. See aga tähendab, et käesoleva versiooniga pidi M-B tabama naelapea pihta, sest ebaõnnestumise tagajärjed võiksid potentsiaalselt olla katastroofilised. No pressure!

Väike S-klass?

Etteruttavalt võib öelda, et paanikaks Stuttgardis põhjust pole. 5. põlvkonna C-klass hiilgab suurepärase disaini, imeilusa interjööri ning rafineeritud sõiduomadustega. Paar tõrvatilgakest meepotti küll kukub , aga magusat maitset need oluliselt ei mõjuta.

Nagu viimasel ajal kombeks, sai uudismudel välismõõtudelt veidi suurem, aga tänu kasutatud kergmaterjalidele ulatub kaalusääst eelkäijaga võrreldes sellegipoolest 70-100 kiloni. Ühtlasi parandati aerodünaamikat, mis kõik kokkuvõttes tähendab, et C-klass saab uhkustada eelkäijast oluliselt madalama kütusekuluga.

Mitmel korral olen kuulnud arvamust, et uus C-klass sarnaneb paljuski M-B lipulaeva – S-klassiga. Eks sel ole oma tõepõhi all, kuna auto disainikeel pärineb selgelt S-ga samast kontorist. Eriti hästi on sarnasus hoomatav esi- ja tagatulede juures, mis kõigepealt pilku püüavad. Muuseas, pimedas annab uuest C-klassist efektsemate tagatuledega sõidukit otsida!
Loe pikemalt WhatCar?-ist