Mercedes-Benz E: elektroonika ja soliidsus

 (7)
Mercedes-Benz E: elektroonika ja soliidsus
(foto: whatcar.ee)

Pikka aega polnud Mercedesel oma sedaanide tähistamisega suuremat muret. Mootori töömaht (kümnetes kuupsentimeetrites) oligi sobilik tähis. Tõsi, müügil olid Mercedes ja suur Mercedes. Viimase mudelitähisesse lisati S-täht ja kõik oligi korras.

Pildigalerii WhatCar?-is

• Põhjalik mudelivärskendus
• Mugav ja vaikne, palju elektronabilisi
• Hinnad algavad 39 000 eurost

Kui kolme aastakümne eest hakati valmistama väikest Mercedest ehk beebi-Benzi, läks elu keerulisemaks. Kuskilt koorus klasside idee ja segaduste vältimiseks sai "tavaline", kõrgema keskklassi Mercedes-Benz endale nimeks E-klass (tulid ka A, B, ja C, kuid mismoodi võiks välja näha hüpoteetiline D-klass, ei oska mina kujutleda).

Selle nime all on valminud neli põlvkonda autosid. Viimane, tehasesisese tähistusega W212, jõudis müügile 2009. aastal. Autot uuendati veidi 2011. aastal, kuid põhjalikumalt käesoleva aasta algul.

Mercedes-Benz E 350 CDIVälimuses on kohe märgata nelja esilaterna asendamist kahega. Kuid E-klassi sümboliks saanud neljasilmaline nägu pole päriselt kadunud -- seisutulede helendavad jooned tekitavad nelja eraldiasuva laterna illusiooni.

Seotud lood:

Esmakordselt saab nüüd ka E-klassi auto ostja valida kahe erineva kujundusega radiaatorivõre vahel.

Baasversioon ja soliidsusele panustav Elegance saavad tavapärase horisontaalsete ribidega radiaatorivõre ning mootorikattel kõrguva kolmeharulise tähe. Sportlik Avantgarde aga ühineb Mercedese teiste sportlike ja sportautodega, kandes tähte radiaatorivõrel.

Pisut muudeti mitmete kerepaneelide kuju andmaks värskele E-klassile senisest dünaamilisemat välimust. Moodsatele aegadele kohaselt töötavad nii tagalaternates kui päevasõidutuledes valgusdioodid.
Loe pikemalt WhatCar?-ist