Renault Kangoo kloon, esialgu vaid diisliga
• ESP põhivarustuses
• Hooldusvälp 40 000 km

Tõsi, erinevalt noobelsedaanist, -luukpärast, -universaalist või -maasturist ei ole premium-markidel siiani pisikaubikut tootenimekirjas olnud.

Siiani. Sest Mercedes otsustas kaasa mängida ning esitles möödunud aasta lõpus väikekaubikut-mahtuniversaali Citan. Mis elukas see selline on? Whatcar.ee uuris järele.

Auto välimus tuleb kuidagi kohutavalt tuttav ette. Ning kui autonina mitte vaadata, avastate tärni taga peituva rombi. Jah, Citan on valminud koostöös Renault-ga ning suurem osa temast on Kangoo mis Kangoo. Vaid mootorikate ja esiporitiivad on teistsugused.

Selleks, et sobida Mercedese tärni kandva radiaatorivõrega. Kumb kenam on, kas Citan või Kangoo, jäägu igaühe enda otsustada, kuid selles autoklassis ei olegi ilu kuigi tähtis. Hinnatakse ikka praktilisust.

Mis tähendab, et sõitjateruum peab olema avar ja piisavalt mugav. Avarust jätkub, eriti ülespoole. Kuid ka jalaruumi on kõigil istmetel küllaga ning auto 1829-millimeetrine laius laseb kolmel täiskasvanul endid tagaistmele tülitsemata ära mahutada.

Istmed näevad üsna taburettide moodi välja ega paku erilist külgtuge. Kuid kõrge isteasend ei väsita jalgu ning puuduv külgtugi laseb istujal väsimuse vältimiseks asendit muuta.