Selleks, et tuul näkku ei puhuks, on McLaren välja töötanud "aktiivse õhu haldamise süsteemi", mis aktiveerub umbes siis, kui auto kiiruseks on üle 40 km/h. Selle abiga juhitakse õhk läbi auto eesosas oleva õhuava esiosa ja juhtkabiini mööda üles nii, et väline õhk autos istujateni ei jõua. Seega, esiklaas on põhimõtteliselt olemas, aga see on "tehtud" õhust.

Õhu juhtimisel sõitjatekabiinist mööda mängib olulist rolli auto ees olev õhuava.

Mis saab aga siis, kui auto peaks üle katuse rulluma? McLareni sõnul on selle peale mõeldud ning sellisel juhul hakkab tööle automaatsüsteem, mis reisijaid kaitseb. Kuigi McLaren ei kirjeldanud, kuidas see täpselt toimib, on mõningatel teistel sarnastel superautodel sensoritelt pärineva info abiga automaatselt autost välja tulev turvakaar.

Pisut ka tavapärasematest andmetest - autol saab olema V8 turbomootor, mille võimsus on 600 kW. Selle toimel on kiirendusaeg nullist sajani alla kolme sekundi, nullist kahesajani jõudmiseks läheb autol 6,7 sekundit. Disaini poolest põhineb auto 1960ndate aastate võidusõiduautol McLaren-Elva. Ka viimasel puudus katus ja esiklaas.

Uus Elva on suure osa oma disainikeelest laenanud 1960ndate aastate Elvalt.

Kokku toodetakse uusi Elvasid 399 tükki ning Briti firma lubab, et esimesed autod jõuavad klientideni juba järgmise aasta lõpus.