Autodega tehakse simulatsioone kompuutrite ja spetsiaalselt selleks loodud mudelite abil juba enne, kui konkreetsed prototüübid liikuma hakkavad. Seejärel katsetatakse prototüüpe spetsiaalsetes laborites, mille sisustus annab silmad ette ka lennukiehitajate omadele.

Kolme aastase elutsükli elab auto üle kõigest aastaga, mille jooksul teda pidevalt väntsutatakse, külmutatakse, kuumutatakse ja sealjuures mõõdetakse pea kõiki andmeid, mida ühe auto kohta üldse mõõta annab. Auto teeb läbi ka loomulikult päris crash testid, kuid needki katsetatakse hoolikalt arvutis enne auto valmimist läbi, et näha ette, millised detailid võivad tekitada probleeme. Ka päris sõidu katsetused viiakse läbi, kuid juhi asemel istub rooli küljes arvuti, mis autot mööda testirada tüürib.

Projekti nimeks on Mazda Digital Innovation ning Mazda Motor Corporation kavatseb sinna kokku investeerida üle 6 miljardi krooni. Sellega loodetakse kõvasti parandada Mazda konkurentsivõimet, autode turvalisust ja kvaliteeti ning tuua uusi trendikaid mudeleid kiiremini turule.