• Viitab järgmise põlvkonna mudelile Mazda2
• Järgib disainisuunda KODO
• Jõuallikaks 1,5-liitrine Skyacive-D diiselmootor

Jaapani autotootja jätkab oma KODO disainisuuna arendamist. Auto salong on viidud võimalikult taha, et viia raskuskese tagarataste poole. Kiilukujuline kere algab madalalt ja tõuseb tahapoole liikudes üha kõrgemale, andes sellega edasiliikumise tunde.

Salongis leiab puhta armatuurlaua (loe: väheste nuppudega), näidikupaneel on saanud lennukitiiba meenutava kuju.

Jõuallikaks on 1,5-liitrine Skyactiv-D diiselmootor, mis on ühendatud kuuekäigulise automaatkastiga. Ühtlasi on ideeauto varustatu i-ACTIVSENSE tehnoloogiaga, mis on edasiarendus Mazda Proactive Safety tehnoloogiast.