Karoq on Škoda väikeste linnamaasturite segmendis uustulnuk – nii seda meile tutvustatakse. Lähemal vaatlusel selgub, et Karoq on mõõtudelt peaaegu identne Seat Atecaga ning seda hakatakse tootma samal liinil, kõrvuti Hispaania sõsaraga.

Vaadates Škoda mudelivalikut, saame teada, et uustulnuk asendab senise “naksitrallide auto” Yeti. Disainifriikidel on sellest kindlasti kahju, sest Yeti nägi väga omanäoline välja, Karoq on üks paljudest VAGi moodsatest linnalastest ning väga sarnane suurema, ülipopulaarse Škoda Kodiaqiga.

Midagi pole teha, kui mõttes on Hiina vallutamine ning olemas modulaarplatvorm, mille peale ehitada nii sisepõlemismootoriga kui ka hübriid- ja elektriajamiga autosid, tuleb kuskilt järele anda. Yeti muutub lähiaastatel tõenäoliselt autokollektsionääride silmis väärt investeeringuks.

ELEGANTNE, PUHASTE JOONTEGA DISAIN

Väliskujust, muudetud joontest ja suurematest mõõtudest on selge, et tegemist on täiesti uue autoga, Yetist pole enam jälgegi. Emotsionaalne ja dünaamiline arvukate kristalliliste elementidega disain iseloomustab tšehhi autotootja uut linnamaasturite disainikeelt.

Tõelise Škodana pakub ka Karoq nii reisijatele kui pagasile äärmist ruumikust, uusi juhiabisüsteeme, täis-leed-esitulesid ja – esmakordselt Škoda jaoks – digitaalset näidikutepaneeli.