Fomenko teatas Russia Todayle, et nägi Marussias võimalust kasutada ära enda suurt autospordialast oskusteavet. Kunagi tahaks ta ehitada ka puhtalt elektrilise sõiduki, ent esimene on veel hübriid.

Marussia väljanägemises võib leida elemente peaaegu kõigilt maailmas tootmises olevatelt supersportautodelt, ent kokkuvõttes on masinal päris enda nägu täiesti olemas.

Marussia kapoti all on 3,5-liitrine kuuesilindriline Renault’lt või Nissanilt pärinev mootor, mis arendab 240 hj. Elektrimootorite päritolu kohta pole veel midagi teada, ent lõppkokkuvõttes peaks autost 35% olema kindlasti Venemaa enda päritolu materjalidest ja tehnikast koosnev.

Järgmise, elektrilise superauto sõiduulatuse eesmärgiks on 400 km, ent Vene karmide talvede tingimustes tuleb appi võtta nanotehnoloogia. Mis konkreetselt, jätab Fomenko esialgu lahtiseks, ent loodab patriootlikult, et see lahendus tuleb Venemaa uurimisasutustest.

Kiirendus sajani peaks jääma kusagil viie sekundi kanti. Hinnasildil seisab umbes sama suur number kui Tesla elektrilisel sportautol — umbes 100.000.- dollarit. Ambitsioonikate plaanide järgi peaksid esimesed autod jõudma klientideni juba sügisel ning FIA GT sarja võistlusautod võtma karussellist osa juba 2010. a.