Leida midagi sellist autos, mis seostub ennekõike kire ja kiirusega on sisuliselt sama, kui avastada hämmeldusega, et naabrimees muldab kartuleid adraga, mille ette on rakendatud Usain Bolt. Mis tähendab otse loomulikult seda, et järjekordne tootja on pudenenud põrmu linnamaasturite ülemvõimu ees. Ja sedagi, et Alfa võib olla hakkama saanud millegi säärasega, mida võib lisaks südamehäälele osta ka praktilistel kaalutlustel.

  • • Õnnestunud linnamaastur, mis võib jääda parimatele „sakslastele“ viimistluse osas pisut alla, ent võistleb nendega edukalt nii sõidurõõmu kui ka praktilise kasutamise osas.
  • • Mootorivaliku tipuks saab sinna aasta lõpus lisanduv 510 hj arendav 2,9 liitrine V6.
  • • Auto baashind on Eestis 36 990 eurot (150 ja 180 hj arendavate turbodiislitega varustatud Stelviod).

Stelvio pole esimene parandatud läbivusega Alfa, kuid on esimene Alfa Romeo linnamaastur, mis põhineb sedaani Giulia platvormil. See on auto, mille juhitavus peaks Porsche Macani närviliseks tegema ja mitte ainult tema, sest Stelvio konkurentideks on ka Audi Q5, BMW X3, Jaguar F-Pace, Mercedes-Benz GLC Coupe ja Range Rover Evoque. Ehk siis linnamaasturid, mis peaksid kõrgema kliirensi ja sõiduasendi kõrval suutma pakkuda sõiduautodega võrreldavat juhitavust, tilgutades pakutavasse keedusesse ka isikupära ja stiili. Teoreetiliselt peaks Stelvio selles seltskonnas hästi hakkama saama, sest tema kasuks räägivad võimekas veermik, tegusad mootorid ja selgelt eristuv kujundus.
Loe edasi siit