Esmalt peab ütlema, et Duster on väljanägemiselt täiesti omalaadne välja kukkunud, kuigi ideeautost selgelt lahjem. Selle keha on päris atleetlik ja esiosa koos nende viienurksete tulede ja läikiva võrega jääb isegi meelde. Üksnes esimesed uksed näivad pärinevat Sanderolt.

Duster on ökonoomne, saastab vähe ning selle hind on loomulikult soodne. Neliveolise kõrval on võimalus valida ka esiveoline. Mootorivalikus on 85 hj ja 105 hj dCi diislid ja 110 hj bensiiniagregaat. Ükski jõuallikas ei saasta rohkem kui 140 g CO2/km.

Kaua oodatud lisandus Dacia niigi edukasse mudelivalikusse on 4,31 m pikk ja 1,82 m lai. Sõiduseadeid on kolm: esiveolisele lisaks automaatne seade, kus sõiduk valib ise, palju väänet tagateljele suunata ning lukustatud seade, kus mõlemad teljed saavad võrdselt poole minekuvõimust.

Dacia Dusterit tasub müügisaalidesse kaema minna varemalt kevadel, mil Renault selle Euroopas, Alžeerias, Marokos ja Türgis turule toob. Seni vaata Delfi TV videotesti Dacia tänasest kõige maastikulembesemast mudelist Sandero Stepway.