Kuigi firma otseselt teada ei andnud, miks tootmine lõpetatakse, on müüginumbreid vaadates põhjust väga hästi näha. Kui eelmise aasta juunis pandi firma tehases kokku 275 masinat, siis selle aasta juunis pandi kokku vaid üks auto. Kokku suudeti kümne aasta jooksul müüa vaid umbes 275 000 masinat. Tootjafirma esialgse kava kohaselt oleks mudel pidanud nii palju müüma aasta lõikes.

Kehvade müüginumbrite taga on mitmed probleemid: autol on hulgaliselt kvaliteediprobleeme ning mudel on kurikuulus oma süttimisvõime poolest. Ainuüksi 2009. aastal süttis tänavatel vähemalt viis Nanot. Seejuures tuleb taustateadmisena kasuks, et 2009 oli ka aasta, mil firma esimesed autod üldse tänavatele jõudsid, seega ei olnud nende arv suur - kokku müüdi umbes 30 000 mudelit. Samuti ei saanud masin autode turvastandardiks peetava NCAP-testi raames mitte ühtegi tärni.

Ka firma äriplaanil ei läinud nii hästi kui arvati. India keskklass eelistas odavauto ostmise asemel raha säästa ning osta auto, millega lõpuks ka päriselt rahul oldi. Samuti pärssis auto edu India turul Maruti Alto nimeline konkurent, kes pakkus sisuliselt sama hinnaga autot, kuid pakkus seejuures paremat funktsionaalsust.