Piiratud libisemisega diferentsiaal lukustub maksimaalselt 40 % osas. Tugevdatud automaatkastis on kõigest viis käiku. 100 km/h saabub uskumatu 4,2 sekundiga ning 200 km/h tuleb kätte vaid 12,8 sekundiga.

322,3 km/h on päris napp edu TechArt Cayenne Turbo ees, mille tippkiiruseks on 321,2 km/h, nii et nüüd läheb tõenäoliselt suuremaks ületrumpamiseks. GLK V12 püsib teel tänu 22-tollistele Yokohama rehvidega ratastele, jäigemale vedrustusele ja hulgale aerodünaamilistele muudatustele.

Masina maailma esmaesitlus leiab aset järgmisel nädalal Dubai autonäitusel. Metsiku riistapuu hinnad algavad 397.000.- eurost. Nii et kuus miljonit krooni Mercedes-Benz GLK eest? Kõlab tõesti absurdselt. Miks siis juba mitte soetada see ülehinnatud Lexus LFA?