Hyundaist on koos KIAga saanud maailmas suuruselt juba viies autotootja. Sellise positsiooni väljakandmiseks ei tule mitte toota vaid palju sõidukeid, vaid tuleb pakkuda ka võimalikult laialdast valikut autosid nii tehnilises kui tüüpide mõttes.

Äsja Souli autonäitusel avalikustatud Elantra LPI on maailma esimene auto, mis kasutab hübriidsüsteemis vedelgaasimootorit. Ning teiseks on see maailma esimene ka seetõttu, et kasutabLG Chemiga koostöös arendatud liitiumioon-pulümeer-akusid elektrimootorite toitmiseks. Viimased on odavamad toota, ülal pidada, on efektiivsemad ja peavad kauem vastu.

Elantra LPI sisepõlemismootoriks on 1,6-liitrine jõuallikas, mida toetab 20 hj elektrimootor. Käigukastiks on ikka variaator. Keskmine kütusekulu on 5,8 l/100 km, mis on tavalisest Elantrast 41% parem. Kasvuhoonegaasi emissioon on samal ajal 103 g/km.