Lotuse jõuallika nimi on loomulikult Omnivoor. Tegemist on kahetaktilise muutuva surveastmega sissepritse-mootoriga, nii et ükskõik mis vedelikku sinna ka sisse ei kallata, midagi sellest raisku ei lähe. Eriti maias on agregaat bioalkoholi järele.

Hiljuti esitletud kolme kütust — bensiini, etanooli ja metanooli või kasvõi kõiki segamini — põletav Exige Tri-Fuel arendas 270 hj ning näitas kiirenduseks alla 3,9 sekundi, nii et sellele polnud küll midagi ette heita. Gaasil liikuvast Exige’ist oli see 52 hj ja 0,2 sekundit kõvem tulemus.

Biokütustele heidetakse aga ette nende kokkuvõttes suuremat kahjutegerit keskkonnale kui näitavad fossiilkütused. Lotus usub aga, et nende aastate jooksul, mil nad oma töökodades Omnivoori arendavad, tekivad biokütuste kõrvale sünteetilised ning aina kergemaks muutunud autod enam ei tarbi kütuseid, vaid üksnes maitsevad neid! Teine teema, vastupidavus ja mootori lubrikatsiooniprobleemid, saavat lahendatud keerulise juhtimisploki abil.

Kahtlemata oleks ülimalt hea ja lihtne, kui üks mootor peaaegu kõiki vedelikke vastu võtaks. Loodame väga, et Lotusel jätkub nuppu ja koostööpartnereid edukaks osutuva asja massidesse viimiseks.