Esimesed kolmkümmend õnnelikku saavad tellitud autod kätte kuuldavasti 28. juulil või natuke peale seda. Ettevõte loodab tänavu detsembriks saavutada tootmismahu 20 000 Model 3 kuus.

Samas on eeltellimusi tehtud tänavuse mai seisuga juba kuuldavasti ligemale poole miljoni jagu, nii et firma huvides on võimalikult ruttu tegutseda.

Tesla esmatutvustas Model 3 avalikkusele 2016. a mais, aga vahepeal on see üsna märkimisvääselt muutunud. Auto on pikem ja madalam kui algupäraselt nähtud, ja peamiselt kosmeetilisi muutusi on veelgi.

Autojuppide e-pood PartCatalog.com avaldas liikuva GIF-i, mis näitab nii algset varianti kui ka seda, millisena sõiduk vabrikust lõpuks väljus:

Model 3-st peaks saama esimesi suhteliselt hea hinnaga elektriautosid, mis suudab ka täislaadimise järel päris pikalt sõita, nimelt ligi 350 km.

Huvi tekitab muidugi ka Tesla Motorsi maine ja nimi; firma tõusis tänavu aprillis üldse väärtuslikemaks USA autotootjaks.

Käesoleva uudise koostamise hetkel on endine esikohaomanik General Motors aga trooni taas endale haaranud: 54,27 vs 54,11 (miljardit USA dollarit). Tasavägine heitlus jätkub.