Meenutaks, et liikluse korraldamine politseinike jõul on juba pikaajaline traditsioon, kuigi tänapäeval on paljud riigid leidnud siiski vähem musklitööd nõudvaid lahendusi. Venemaal on liikluspolitseinikest saanud paras korruptsioonipesa, Hiinas seni nii suurt probleemi pole näha.

Ka liikluspolitseinik on inimene:
Mehed saavad liiklusega paremini hakkama?

Küll pole teada, kui mitu liikluskorraldajat niimoodi autode keskel hüpeldes ise auto alla jääb. Autojuhtidel nende vastu erilist austust ei ole, pole ka haruldane, kui liikluspolitseinik Hiina tänavail peksa saab.

Esimesed liikluseeskirjad kehtestati Hiinas alles 1955. Ja "kultuurirevolutsiooni" päevil 1966-1976 üritati riigis ideoloogilistel põhjustel vasakpoolset liiklust juurutada, mistõttu ka täna pole just haruldane, kui mõni auto- või eriti motikajuht valel teepoolel sõidab.

Tüüpilise totalitaarse riigina on riigis korravalve-, julgeoleku- ja nuhkimisametkond küll üle paisutatud. Ametlikult on politseinikke kaks miljonit, aga liikluse reguleerijad nende hulka nähtavasti ei kuulu. Linnades paistab liikluspolitsienikke jätkuvat iga paarikümne meetri järele. 

Doominoefekt Hiina tänaval:

Tavaks on seal ka see, et suurem liiklusvahend jääb reeglina süüdi: auto ja jalgratta kokkupõrkes karistatakse autojuhi, jalgratta ja jalakäija kokkupõrkes aga jalgratturit. Ometi pidurdavad vaid vähesed autojuhid enne vöötrada. Ka fooridega on Hiina liiklus alles tasapisi harjumas.