Kuigi Lexus LS 600h ei ületa oma näitajatelt oma peamiseid konkurente Mercedes-Benzi, Audi ja BMW tippmudeleid, on maailmas piisavalt palju inimesi, kes lihtsalt tahavad hübriidautot.

Selle üle on vaieldud palju ja ammu ära tõestatud fakt, et mingist säästmisest, rääkimata loodushoiust, ei saa hübriidtehnoloogia puhul rääkida. Sellise auto valmistamine saastab loodust ja raiskab loodusressursse kordades rohkem, kui tema näiv rohelisus seda parandab. Õnneks on olemas inimesed, kes rahulikult lasevad objektiivsuse “ei”-ütlemiseks kõrvust mööda ja selliste autode ostmisega aitavad kaasa uute tehnoloogiate arengule.

Täna arendatakse hübriidtehnoloogiat aga seda vaid tulevikku silmas pidades. Tahame või mitte, elektriautod on möödapääsmatu. Mida kiiremini korraliku töökindla elektriauto ehitamise oskused omandatakse, seda toredam. Sestap ei tohi ette heita tänastele hübriidautode ostjaile mitte midagi, nad on vabatahtlikud katsejänesed. Kui katsejäneseks on aga inimene, kes saab endale lubada ligemale 2 miljonit krooni maksvat autot, seda parem.

Me võime sellist hübriidi-vaimustust nimetada trenditeadlikkuseks, kuid pikemas perspektiivis võib mõni tänane hübriidautoga sõitev väga edukas inimene otsustada investeerida oma raha kinnisvara asemel teaduse ja tehnoloogia arengusse ja sellega ühiskonnale midagi vajalikku pakkuda. Supermugava Lexuse tagaistmel lösutades võiks sellisele mõttele küll tulla…