• Tehniliselt sarnaneb eelkäijaga
• Totaalselt uuenenud salong
• Hind alates 109 880 eurot

Samamoodi võib Lexuse siidpehmet hõljumist üle kohutavas konditsioonis Tallinna tänavate täiesti ebamaiseks pidada. Loomulikult selgub ka siin, et tegelikkuses midagi üleloomulikku mängus pole.

Suuremad ootused

Automüüjate Liidu andmetel müüdi Eestis eelmisel aastal kokku 47 luksusautot. Nendest üle poole moodustas Suure Saksa Kolmiku toodang. Lisades juurde Porsche ja VW selgub, et kõigi mitte-saksa markide müük jäigi vaid 5 auto peale.

Lexus loodab käesoleval aastal oma tulemust selles segmendis parandada, arvestades 2013.a. müügiprognoosides umbes 20 autoga kõigi Balti riikide peale.

Pärast jaanuari peab tõdema, et eesmärgid tuleb ilmselt ringi seada – juba aasta esimese kuuga telliti kokku 6 masinat, nendest 2 Eestisse.

Lisaks ettevõtete paranenud kasumi- ja käibenumbritele mõjutab tulemust kindlasti ka uue LS-i väliselt küll tagasihoidlik, kuid seest seda võimsam uuenemine.

Salongi restart

Tegelikult on kogu LS-i veermik ja jõuülekanne sisuliselt sama, mis eelmise põlvkonna autolgi.

Endiselt viivad Lexuse lipulaeva koostöös edasi 5liitrine bensiinitoitel V8 ja elektrimootor. Süsteemi koguvõimsuseks on 445 Hj, mis kindlustab kiirenduse 0-100 km/h 6,1 sekundiga.

Hübriid-LS väljub tehasest alati nelikveolisena, ainult ottomootoriga varustatud LS460 puhul saab ostja valida lisaks ka tagaveolise variandi.

Seejuures võimaldab just viimane LS-perekonna kõige sportautolikumat kiirendust, jõudes “sajani” 5,7 sekundiga.

Ühtlasi peaksid hoolimata mehisest kütusekulust LS460 eelistama suusahuviga firmajuhid, sest hübriidversiooni akud paiknevad endiselt istme seljatoe taga, välistades suusaluugi ning muutes pagasiruumi küllalt väikesemahuliseks.

Tootja ise ütleb, et tegemist on ilma alusvankrit modifitseerimata suurima muudatustepaketiga firma ajaloos – kokku puudutas see ligi 3000 detaili.