• • Phantomi ajutisel puudumisel on hetkel imposantseimateks mudeliteks kupeekerega Wraith ja pehme katusega Dawn
  • • Kättesaadavad BMW esinduste vahendusel
  • • Pikema telgede vahega Ghosti baashinnaks on ilma maksudeta 267 725 eurot

Ega seda polegi lihtne seedida: sa tuled sõbra juurest mängimast – astudes mööda kruusateed, mis näeb paremal juhul kahte-kolme autot päevas – ja korraga hüppab künka varjust tolmupilves välja valge nahksisu ja avatud katusega 5,3 meetri pikkune ilmutis, mida saadab hääletu varjuna kahes toonis värvitud kerega pikk sedaan. Ma oleksin tahtnud seista juures ja osta teleõigused, kui poiss nähtut kodustele ümber jutustada püüab!

Ei, me ei sattunud kruusale meelega, see oli pigem tööõnnetus, ent just seal avaldus kõige paremini SEE, mida neid autosid ehitades püütakse saavutada. Sõit Rolls-Royce’i küüdis peab olema võimalikult pingevaba ja jätma mulje, nagu reisiksite lendaval vaibal. See lubadus on ka mitme mudeli väliskujunduses kirjas, sest näiteks Dawni esiukse alumine nurk markeerivat just lendava vaiba tuules üles keerdunud nurka.

Rolls Royce’i pärand on hoomamatu suurusega ja nende autode kujustamisel on tänase päevani lähtutud reeglitest, mis on paika pandud juba eelmise sajandi alguses. Rolls Royce’i pikk mootorikate rõhutab võimast mootorit, auto kere kõrgus ei tohi olla suurem kahekordsest ratta kõrgusest ning iseloomulikeks tunnusteks on ka kõrgele tõstetud vööliin ja lühike ülend esirataste ees koos pika ülendiga tagarataste taga.