Sellest on äärmiselt kahju. Läks napilt, et Aston Martin oleks legendaarse Lagonda mingi tohutu mammutja luksusmaasturina taaselustanud. De Tomaso uuestisünd toimub vähekene väiksemas mõõtkavas, ent igal juhul mitte mõne ihaldusväärse sportauto, näiteks 21. sajandi Pantera näol. Miks küll?

De Tomaso tagasituleku arhitekt on Gian Mario Rossignolo, kes esitleb SLC'd kontseptina Genfi autoshowl. Järgmisest aastast on seda autot kavas seeriatoota 3000 eksemplari aastas letihinnaga alates 85.000.- eurot tükist. Ärimehena on Rossignolo seni oma ettevõtmistes äärmiselt edukas olnud, nii et ehk on selline De Tomaso hädine tagasitulek hoopis üks kõva bisnis?

Vaata ka esimest videot, mis uuest De Tomasost saadaval!

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!