Lahendusest andis Berliinis toimunud pressiüritusel teada Volkswageni brändi müügiosakonna juhatuse liige Jürgen Stackmann. "Me oleme veendunud, et autode jagamise turul on siiani potentsiaali," ütles Stackmann. "Seepärast tulemegi turule terviklahendusega, mis aitab inimestel liikuda olenemata sellest, kas tegemist on paar minutit kestva lühisõiduga või pika ringreisiga," ütles ta.

Stackmanni sõnul on kõik platvormil kasutatavad autod elektriautod, kuna see võimaldab vähendada linnades tekkivaid heitgaase. VW andmete kohaselt peaks platvormi autode sõiduulatus olema 400-600 kilomeetrit, olenevalt aku konfiguratsioonist.

Firma sõnul saab projekt alguse järgmisel aastal Saksamaal ning 2020. aasta algul hakatakse teenust pakkuma ka "teistes Euroopa, Põhja-Ameerika ja Aasia suurlinnades."

VW elektriautosid kasutatakse juba praegu kolmandate osapoolte autojagamisteenustes. Näiteks omab 300 VW e-Golfi suurust masinaparki Londonis sarnast teenust pakkuv Zipcar. Volkswagen pole veel täpsustanud, milliseid mudeleid nende platvormil pakkuma hakatakse.

Lisaks andis Volkswagen ka teada, et uus platvorm toetab ka "mikromobiilsuslahendusi". Selle sõnaga võib firma silmas pidada sellel aastal avaldatud I.D. Cityskater ja I.D. Streetmate elektrilisi tõukerattaid.

Volkswagen I.D. Cityskater

Teenus ise toimib laias laastus nii - kasutajal on võimalik võtta pargitud auto, sõita sellega ringi, parkida auto hiljem märgitud tsooni raames tagasi ning maksta kasutuse eest mugavalt äpist. Samamoodi peaks olema ka elektriliste tõukerataste puhul.