Teada on ka see, kus neid ihaldusväärseid autosid valmistama hakatakse. Palju paremaks minna ei saa – Toroidioni tootmisliin pannakse püsti Pennaneni kodulinnas, Raaseporis.

Seda muidugi juhul, kui aastavahetuse kanti jäävad kõnelused investoriga vilja kannavad – siis on lootust, et kevadel saab alustada intensiivse tootearendusega ning esimesed prototüübid oleksid valmis juba järgmisel suvel. Pennanen vihjab optimistlikult, et kui kõik läheb nagu loota on, alustab ettevõte Toroidioni seeriatootmisega 2016. aasta sügisel.

Kuumale kõlakale annab alust Pasi Pennaneniga tehtud intervjuu soomlaste Kauppalehti veergudel. Toroidioniga on soomlastel erakordselt suured plaanid: igal aastal müüakse maailmas umbes 8 miljonit sõiduautot. Sellest potist tahab soomlaste elektriline sportauto ära võtta koguni ühe protsendi… ehk siis müüa 80 000 autot.

MIDA ME SENI TEAME? Vähe, liiga vähe. Teame, et prototüübi akupakk kaalus umbes 200 kg, aga tootmisse lähevad autod, mille akud kaaluvad 120 kg. Teame, et need akud tulevad Aasiast ning Toroidioni akupakk hakkab jooksma pikkupidi “läbi” auto.

Kogu auto kaal peaks jääma alla 1000 kg. Räägitakse tippkiirusest, mis on ühest teisest maailmast, võrreldes seninähtud superautodega: 450 km/h! Tesla Model S P85D suudab üles võtta kiirust “vaid” natuke üle 200 km/h. Üksikasju Toroidioni kohta on tootja lubanud jagada 2016. aasta Pariisi autonäitusel.