Mitsubishi Galant

Kehv disain ja madal turvalisus. Toodetud aastail 1969-2012, esmalt vaid Jaapanis, hiljem ka USA-s. Sama auto üheksa põlvkonna erinevaid väljalaskeid on turustatud ka erinevate nimekujudega Mitsubishi, Chrysleri, Colti, Dodge'i ja Plymouthi sildi all.

Yugo alias ZastavaKoral

Auto, mille mootor hävitab iseennast. Toodetud aastail 1980-2008 endises Jugoslaavias, algselt Fiati variandina, kusjuures Serbia tänavapildis domineerib auto siiani. Itaalias on seda müüdud ka nimega Innocenti Koral.

Mazda Miata ehk MX 5

Kohene hitt, kui ta 1990. aastatel turule tuli, suurel kiirusel hea auto driftimiseks, paraku vaid juhul kui ka juht tasemel on. Tavalise juhi jaoks ohtlik. Tuntud ka nimedega Eunos Roadster või Mazda Roadster ja 1989. aastal alanud tootmine kestab tänaseni.

Smart Fortwo

Auto, mis võib tõusta lendu, kuigi otseselt tiibu tal pole. Kergemaid autosid, mõne nõrgema juhi käes kipub üle pea lendama. Daimler AG on seda tootnud Prantsusmaal ja turustanud ka laiemalt 1998. aastast alates.

Subaru Legacy

Kehv juhtimiskontroll, mis pole kasutajasõbralik ja võib soodustada auto sattumist avariisse. Toodetud 1989. aastast alates, kuigi tänavust väljalaset on üritatudki turvalisemaks teha. Kannab ka nime Subaru Liberty, Subaru B4 või Isuzu Aska CX.

Audi 5000

Tänu turbokiirendusele ilmnes 1986. aastal tõsiseid soovimatu kiirendusega seotud probleeme, mis said ka autole saatuslikuks. Väljalasked ka nimede all Audi 100, Audi 200 või Audi 500, toodetud aastail 1968-1994.

Pontiac Fiero

Tuntud kui muskliauto, kuid probleemiks polnud niivõrd see, et juhtimine vajab rammu, vaid see, et mootoris võis puhkeda spontaanseid tulekahjusid. Toodetud vaid 1983-1988 ja tänaseks seega kauge minevik.

Chevrolet Vega

General Motorsi altminek, mille nurjunud mootor neelas bensiiniga võrreldes tohutult palju mootoriõli. Ja siis veel ilmnes enneaegne roostetamine. Toodetud 1970-1977 ehk veelgi kaugemas minevikus.

Nissan Versa

Seda turustati Ameerikas odavaima autona, mis oli ka "iluta auto" (car with no beauty). Probleem ilmnes kehvas stabiilsuskontrollis ja ABS-i puudumises. Selle nime all on küll müüdud Nissan Tiida (alates 2006), Nissan Latio (alates 2012) ja Nissan Note (alates 2013) autosid.

Nissan Titan

Turul suure ja raske kastiautona 2003. aastast, kuni 2010. aastani oli selle turvalisusega tõsiseid raskusi. Üks kõige ohtlikumaid autosid, mis võis põhjustada juhi ja reisijate hukkumist.

Geely CK-1

Hiina autotootja auto, mida pandud 2005. aastast alates kokku näiteks Uruguays või Venemaal ja turustatud ka nimede all Geely Otaka, Geely Echo või Gleagle CK. Kokkupõrketestides null punkti, kere materjal ei kannata kriitikat.

Kia Rio

Lõuna-Korea auto, millega on kõige rohkem teada mitme hukkunuga õnnetusi. Toodetud alates 2000. aastast, kolmas põlvkond käimas, nimega ka Kia Pride või Kia K2. Pannakse kokku ka Hiinas, Venemaal või Indoneesias.

Chevrolet Corvette

Võimalik, et ei sobi siia edetabelisse, kuigi väidetavalt on sellega juhtunud kõige rohkem surmajuhtumeid (USA-s). Kuigi, kui arvestada, et autot on toodetud juba 1953. aastast alates, siis pole ka kuhjuvat ohvrite arvu imeks panna. Seitse põlvkonda turul. Toodetud kokku 1,6 miljonit autot.

Võrdleme

USA Today luges sel aastal kokku ka autojuhtide hukkumise numbri miljoni seda marki auto kohta USA teedel:

  • 1. Kia Rio nelja uksega, 149
  • 2. Nissan Versa, 130
  • 3. Hyundai Accent nelja uksega, 120
  • 4. Chevrolet Aveo, 99
  • 5. Hyundai Accent kahe uksega, 86
  • 6. Chevrolet Camaro, 80
  • 7. Chevrolet Silverado 1500, 79
  • 8. Honda Civic kahe uksega, 76
  • 9. Nissan Versa luukpära, 71
  • 10. Ford Focus, 70