AAA esikümme pole paremusjärjestus, vaid lihtsalt nimekiri, mis sisaldab uuendusmeelsemaid lahendusi, mis sel ja tuleval aastal väljuvate mudelite varustuses saada on. Autod juba niigi räägivad meiega päris palju, teevad meie eest arvutuid operatsioone ära ning suudavad veel jälgida, et me selle kõige taustal ise roolis igavusest tukkuma ei jääks.

Valikusse  mahtusid igatahes järgmised asjad: alustagem Fordi MyKey süsteemist. See on süütevõti, milles olev kiip ei luba näiteks teismelistel sõita autoga üle teatud kiiruse. Vanem saab nii oma autot järglastele stressivabamalt kasutada anda, kartmata, et noored seda kellegi teise sõidukiga joonele panema hakkavad vms.

Fisker Karma katust kattev päikesepaneelide kiht hakkab kindlasti levima ka teistel mudelitel, eriti hübriididel, mis trendile otsa lahti teevad. Näiteks kannab uus Toyota Prius taolist peanahka. See annab voolu konditsioneerile, mis muidu toituks fossiilkütust põletava mootori jõust.

Aina laiemasse kasutusse on liikunud sõidurada hoidev või siis rajamärgistuse ületamisest teada andev süsteem. Isegi praktilisem on sama ohtralt levima kippuv nn. „surnud nurgas" viibiva sõiduki eest küljepeeglis ning helisignaaliga märku andev seade.

Samasse seltskonda sobib ka juhi ärkvelolekut või õigemini tähelepanuvõime teravust jälgiv sensor, mida läheb neist kõigist kõige harvem tarvis, ent mis on neist kindlasti üks vastutusrikkama taagaga seadmeid.

Kui uni siiski kuidagi saabub, jääb reisijaile abisse avariiennetussüsteem, mis valmistab auto kokkupõrkeks ette, pingutades turvavöid, sulgedes katuseluugi ning nihutades elektrilised istmed optimaalseimasse asendeisse.

Tervisliku liiklemise koha pealt tõsteti esile automaatset õhutsirkulatsiooni, mis tuvastab ise saastunud õhu ning blokeerib selle jõudmise salongi kuni puhtama materjaliga keskkonda jõudmiseni. Linnas on probleemiks ummikusudu, maapiirkonnas aga erinevate väetiste jms kaetud põldudelt lenduv odöör.

Kasulik vidin on ka sohvriabi, mis juhendab roolis olijat enda sõidukit võimalikult keskkonnasäästlikult kasutama. Kui tuurid madalal ja liikumine sujuv, hõõgub nii mõneski uues autos armatuuris roheline värv. Kui sõit agressiivsem ja oht liialt kütust kulutada, muutub see taust agressiivsemaks, jõudes korralekutsuvalt punaseni välja.

Üks erutavamaid leiutisi on kindlasti Mercedes-Benzi SplitView ekraan, kus kuvatakse samal pinnal korraga kahte erinevat pilti, mille pikslid asuvad aga sellises kombinatsioonis, et juht saab jälgida samal ajal samalt keskselt kuvarilt navigatsiooniseadet kui kaassõitja, klapid peas, Top Geari viimast episoodi naudib.

Lõpuks kiitis AAA ka stabiilsuskontrollide elektrooniliste ajude arengut. ABSi ja ESP kõrvale on lisandunud arvutult kõikvõimalikke tähekombinatsioone, mis pole aga ammugi eputamiseks, vaid suudavad sõidukid väga keerulistest olukordadest, rattad maas, välja tuua.