Timo Vijar Maanteeameti Avalike Suhete Osakonnast selgitas:
"Kiiruskaamerate kiirusmõõteseade eristab suuri sõidukeid (veoautod, bussid) sõiduautodest sõiduki mõõtmete järgi ning kontrollprogrammi on võimalik sisestada neile erinevad kiirusepiirangud.

Otsus, millise sõidukiga on tegu, tehakse sõiduki lähenedes kiiruskaamerale lähtudes sõiduki tajutud (jälgitud) laiusest. Tajutud (jälgitud) laius sõltub erinevatest parameetritest nagu näiteks mõõdetava sõiduki tegelikust laiusest, sõiduki kaugusest mõõtekohast, mõõtenurgast, sõiduki esiosa kujust ja teistest parameetritest. Tänu nende parameetrite võrdlemisele tekib otsus, millisesse klassi sõiduk klassifitseeritakse.
Kui mõõdetavad parameetrid on piiri peal (nagu näiteks suurte maasturite ja väikeste kastiautode puhul), siis võib üksikutel juhtudel kiiruskaamera eksida ning määrata suureks sõidukiks ka B-kategooria sõiduki ning sellega ka fikseerida veoautodele ja bussidele määratud kiirusepiirangu ületamise. Selliste juhtumite välistamiseks teeb Politsei- ja Piirivalveameti liiklusmenetlustalituse operaator täiendava kontrolli ning reeglina trahviteade inimeseni ei jõua."

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!