Et modifikatsioonile usutavust ja stiili lisada, kinnitub auto tagaosale ka vertikaalne lennuki sabauim. Juht istub hävituslennuki piloodi kontorile sarnanevas klaasmullis ning näeb enda ees veidi allapoole langevat nokka. Esimesed rattad on kaetud laternatega varustatud detailidega, mis meenutavad Caparo T1 peal nähtuid.

Tõenäoliselt üheks maailma kõige ebapraktilisemaks liikuriks liigituv kolmerattaline venitab doonortraigi tänavale pikaks ja madalaks laiali. See näeb niigi üsna absurdsest ees kahte ja taga ühte ratast pruukivast kolmerattalisest veelgi ebardlikum välja, nii et kesklinnas madallendu harrastades juba märkamatuks jäämist karta pole.

Kollist huntämblikuks saamine maksab isegi rohkem kui doonorauto ise. Ning kardetavalt on sel alles ka elektrooniline stabiilsusprogramm, mis ei luba Can Amiga paraku nii palju madalalaubalisi naudinguid esile kutsuda kui sellise olemisega sõidukilt loota oleks.